GABBIADINI, NICOLA
GABBIADINI, NICOLA
Universita' degli Studi di MILANO
Mostra
records
Risultati 1 - 9 di 9 (tempo di esecuzione: 0.006 secondi).
How emotion and memory influence food behaviour in elderly and young people
2007 N. Gabbiadini, E. Pagliarini, D. Gaeta, C. Cristini, G. Cesa Bianchi
Influence of emotion, brand and information on consumers preference
2007 E. Pagliarini, N. Gabbiadini, D. Gaeta
Evaluation of the influence of production area on consumer expectations and preference judgements for Sangiovese red wines
2007 E. Pagliarini, D. Gaeta, A. Marzagalli, N. Gabbiadini, E. Pomarici
Consumer testing with children on food combination for school lunch
2005 E. Pagliarini, N. Gabbiadini, S. Ratti
Influence of emotion, brand amd information on consumers preference
2005 E. Pagliarini, N. Gabbiadini, D. Gaeta
Contribution of memory to consumer choices of fresh cheese : a comparison between Lombard and Sardinian population
2004 E. Pagliarini, D. Gaeta, N. Gabbiadini
Caratteristiche sensoriali del formaggio fresco “Frue” di latte di capra prodotto in Sardegna presso caseifici artigianali ed industriali
2003 M.F. Scintu, R. Di Salvo, A. Carta, E. Pagliarini, N. Gabbiadini
Sensory acceptability by young children
2003 E. Pagliarini, N. Gabbiadini
Utilizzo del metodo time-intensity per la percezione delle proprieta’ sensoriali di dolcificanti
2003 N. Gabbiadini, E. Pagliarini, M. Laureati, A. Bassoli