Sfoglia per Autore
How to match technological and social innovation : insights from the biomedical 3D printing industry
2015 L. Zollo, G. Marzi, A. Boccardi, M. Surchi
L’impatto delle tecnologie digitali sulla personalizzazione dell’esperienza del cliente visitatore : il caso Mnemosyne
2016 R. Rialti, L. Zollo, A. Boccardi, G. Marzi
Social media strategies to protect brand image and corporate reputation in the digital era : a digital investigation of the Eni vs. Report case
2016 R. Rialti, L. Zollo, A. Caliandro, C. Ciappei
Finding the extraordinary and creating the unexpected Gnome and genius combined in an exceptional ethical heuristic
2016 M.M. Pellegrini, C. Ciappei, L. Zollo, A. Boccardi
Gli effetti della Stampa 3D sulla competitività aziendale : Il caso delle imprese orafe del distretto di Arezzo
2016 L. Zollo, G. Marzi, A. Boccardi, C. Ciappei
Comprendere gli elementi intangibili dell’esperienza turistica heritage : una ricerca netnografica
2016 G. Marzi, M. Marsocci, L. Zollo, A. Boccardi
Reciprocity and gift-giving logic in NPOs
2017 L. Zollo, G. Faldetta, M. Pellegrini, C. Ciappei
Factors affecting universities’ ability to foster students’ entrepreneurial behaviour : an empirical investigation
2017 L. Zollo, M.C. Laudano, C. Ciappei, V. Zampi
What Sparks Ethical Decision Making? The Interplay between Moral Intuition and Moral Reasoning : Lessons from the Scholastic Doctrine
2017 L. Zollo, M. Pellegrini, C. Ciappei
Turnaround management and systemic approach : a historical review of the Florentine management school contribution
2017 M.M. Pellegrini, R. Rialti, C. Ciappei, L. Zollo
Exploring the Antecedents of Brand Loyalty and Electronic Word of Mouth in Social-Media-Based Brand Communities : Do Gender Differences Matter?
2017 R. Rialti, L. Zollo, M.M. Pellegrini, C. Ciappei
Ethical consumption and consumers’ decision making : the role of moral intuition
2018 L. Zollo, S. Yoon, R. Rialti, C. Ciappei
Bricolage and Social Entrepreneurship to Address Emergent Social Needs : A “Deconstructionist” Perspective
2018 L. Zollo, R. Rialti, C. Ciappei, A. Boccardi
Co-creation experiences in social media brand communities: Analyzing the main types of co-created experiences = Comunidades de marca de medios sociales y co-creación de experiencias: Una investigación sobre los principales tipos de experiencias co-creadas
2018 R. Rialti, A. Caliandro, L. Zollo, C. Ciappei
Social media brand communities and brand value co-creation : Evidences from Italy
2018 R. Rialti, L. Zollo, M. Carmen Laudano, C. Ciappei
Percezioni e motivazioni nella modellazione simultanea delle condotte nell'impresa e nel consumo : il contributo dei modelli a equazioni strutturali
2018 L. Zollo
La reciprocità nell’interpretazione degli scambi sociali tra organizzazione e mercato : temi e implicazioni manageriali
2018 L. Zollo
Additive Manufacturing in SMEs : Empirical Evidences from Italy
2018 G. Marzi, L. Zollo, A. Boccardi, C. Ciappei
Big Data Analytics Capabilities and Performance : Evidence from a Moderated Multi-Mediation Model
2019 R. Rialti, L. Zollo, A. Ferraris, I. Alon
Developing software beyond customer needs and plans : an exploratory study of its forms and individual-level drivers
2019 M. Bianchi, G. Marzi, L. Zollo, A. Patrucco
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile