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How to match technological and social innovation : insights from the biomedical 3D printing industry
2015 L. Zollo, G. Marzi, A. Boccardi, M. Surchi
Social media strategies to protect brand image and corporate reputation in the digital era : a digital investigation of the Eni vs. Report case
2016 R. Rialti, L. Zollo, A. Caliandro, C. Ciappei
L’impatto delle tecnologie digitali sulla personalizzazione dell’esperienza del cliente visitatore : il caso Mnemosyne
2016 R. Rialti, L. Zollo, A. Boccardi, G. Marzi
Gli effetti della Stampa 3D sulla competitività aziendale : Il caso delle imprese orafe del distretto di Arezzo
2016 L. Zollo, G. Marzi, A. Boccardi, C. Ciappei
Comprendere gli elementi intangibili dell’esperienza turistica heritage : una ricerca netnografica
2016 G. Marzi, M. Marsocci, L. Zollo, A. Boccardi
Finding the extraordinary and creating the unexpected Gnome and genius combined in an exceptional ethical heuristic
2016 M.M. Pellegrini, C. Ciappei, L. Zollo, A. Boccardi
Turnaround management and systemic approach : a historical review of the Florentine management school contribution
2017 M.M. Pellegrini, R. Rialti, C. Ciappei, L. Zollo
Factors affecting universities’ ability to foster students’ entrepreneurial behaviour : an empirical investigation
2017 L. Zollo, M.C. Laudano, C. Ciappei, V. Zampi
Exploring the Antecedents of Brand Loyalty and Electronic Word of Mouth in Social-Media-Based Brand Communities : Do Gender Differences Matter?
2017 R. Rialti, L. Zollo, M.M. Pellegrini, C. Ciappei
Reciprocity and gift-giving logic in NPOs
2017 L. Zollo, G. Faldetta, M. Pellegrini, C. Ciappei
What Sparks Ethical Decision Making? The Interplay between Moral Intuition and Moral Reasoning : Lessons from the Scholastic Doctrine
2017 L. Zollo, M. Pellegrini, C. Ciappei
Social media brand communities and brand value co-creation : Evidences from Italy
2018 R. Rialti, L. Zollo, M. Carmen Laudano, C. Ciappei
La reciprocità nell’interpretazione degli scambi sociali tra organizzazione e mercato : temi e implicazioni manageriali
2018 L. Zollo
Percezioni e motivazioni nella modellazione simultanea delle condotte nell'impresa e nel consumo : il contributo dei modelli a equazioni strutturali
2018 L. Zollo
Bricolage and Social Entrepreneurship to Address Emergent Social Needs : A “Deconstructionist” Perspective
2018 L. Zollo, R. Rialti, C. Ciappei, A. Boccardi
Ethical consumption and consumers’ decision making : the role of moral intuition
2018 L. Zollo, S. Yoon, R. Rialti, C. Ciappei
Additive Manufacturing in SMEs : Empirical Evidences from Italy
2018 G. Marzi, L. Zollo, A. Boccardi, C. Ciappei
Co-creation experiences in social media brand communities: Analyzing the main types of co-created experiences = Comunidades de marca de medios sociales y co-creación de experiencias: Una investigación sobre los principales tipos de experiencias co-creadas
2018 R. Rialti, A. Caliandro, L. Zollo, C. Ciappei
Assessing the Impact of Big Data on Large Organizations’ Strategies
2019 R. Rialti, M. Faraoni, L. Zollo, I. Pieraccini
How to Foster Online Wine Purchase? Empirical Evidences from Italy
2019 M. Faraoni, R. Rialti, V. Vannucci, L. Zollo
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