AIROLDI, MASSIMO

AIROLDI, MASSIMO  

Dipartimento di Scienze Sociali e Politiche  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 29 (tempo di esecuzione: 0.011 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autori Tipo File Abstract
Algorithmic consumer culture 1-gen-2022 Airoldi, M + Article (author) -
Crowds and value : Italian directioners on twitter 1-gen-2016 A. ArvidssonM. Airoldi + Article (author) -
Dalle parole alle pratiche: studiare elezioni locali su Facebook e Twitter : il caso “Milano 2016” 1-gen-2016 M. AiroldiF. ArcostanzoS. Camatarri Conference Object -
DIGITAL DISTINCTION. STUDYING MUSICAL TASTE THROUGH DIGITAL METHODS 20-lug-2017 M. Airoldi Doctoral Thesis -
Digital traces of taste: methodological pathways for consumer research 2-gen-2021 M. Airoldi Article (author) -
Employee Well-Being Profiles During COVID-19 Lockdown: A Latent Profile Analysis of French and UK Employees 9-giu-2021 Airoldi, Massimo + Article (author) -
Ethnography and the Digital Field: between Text and Context 1-gen-2014 M. Airoldi Conference Object -
Ethnography and the digital fields of social media 1-gen-2018 M. Airoldi Article (author) -
Follow the algorithm : An exploratory investigation of music on YouTube 1-ago-2016 M. AiroldiD. BeraldoA. Gandini Article (author) -
I metodi digitali : fare ricerca tra online e offline, qualitativo e quantitativo 1-gen-2016 M. Airoldi Book Part (author) -
Il network semantico di YouTube: Il caso della musica italiana anni Ottanta 30-dic-2018 M. AiroldiA. Gandini + Article (author) -
Integrare survey e big data nella pratica della ricerca [Integrating survey and big data into research practice] 1-giu-2018 Molteni F.Airoldi M. Article (author) -
Lo spettro dell’algoritmo e le scienze sociali. prospettive critiche su macchine intelligenti e automazione delle disuguaglianze [The ghost of the algorithm and the social sciences. Critical perspectives on intelligent machines and the automation of inequalities] 1-apr-2020 M. Airoldi Article (author) -
L’immaginario musicale su YouTube: il caso della musica anni Ottanta in Italia 1-gen-2015 M. AiroldiD. BeraldoA. Gandini Conference Object -
L’output non calcolabile : Verso una cultura algoritmica 1-gen-2018 M. Airoldi Book Part (author) -
Machine Habitus: Toward a Sociology of Algorithms 1-gen-2021 M. Airoldi Book (author) -
The mediatization of politics in the new Hybrid media environment 1-gen-2015 S. SplendoreM. Airoldi + Conference Object -
Oltre il virtuale : Studiare la società attraverso i dati digitali 1-gen-2017 M. Airoldi Book Part (author) -
Reading Wittgenstein between the Texts 1-gen-2017 M. Airoldi + Conference Object -
Reading Wittgenstein Between the Texts 1-gen-2019 M. Airoldi + Article (author) -