Covert visual brand recognition results in a distinct modulation of emotional neuronal networks according to the individual preference: a fMRI study / S. Casarotto, E. Ricciardi, M. Corciolani, S. Romani, D. Dalli, P. Pietrini. - In: NEUROIMAGE. - ISSN 1053-8119. - 41:Suppl. 1(2008), pp. S136-S136. ((Intervento presentato al 14. convegno Annual meeting of the Organization for Human Brain Mapping tenutosi a Melbourne nel 2008.

Covert visual brand recognition results in a distinct modulation of emotional neuronal networks according to the individual preference: a fMRI study

S. Casarotto
Primo
;
2008

2008
OHBM Organization for Human Brain Mapping
Article (author)
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.
Pubblicazioni consigliate

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/2434/72885
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact